E-mailmarketing
De voordelen van e-mailmarketing
- Goedkoper en efficiënter dan gedrukte nieuwsbrieven.
- Sneller dan gedrukte nieuwsbrieven, geen bezorgtijd en dus actueler.
- Beperking van het gebruik van papier past goed in uw MVO-beleid.
De voordelen van Dare to Mail
- Met bijbehorende statistieken kunt u het gedrag van uw ontvangers goed in kaart brengen.
- Gratis ontvangstbevestiging is standaard aanwezig.
- Door uw adressen onder te verdelen in adresgroepen kunt u specifieke informatie sturen naar aparte groepen.
- U kunt onbeperkt mailings versturen.
- U kunt uw nieuwsbrief gepersonaliseerd versturen.
- Standaard templates beschikbaar voor een professionele uitstraling
- Beschikbaar in Nederlands en Engels
- Perfect afgestemd op de Opta regels en de Reclame Code
- Geen overload aan errors via email als de emailadressen niet correct zijn. Alleen een management report
- Een dedicated gebruiksvriendelijke tekstverwerker voor deze HTML omgeving
- Servers staan in NL en vallen onder de Nederlandse privacy wetgeving
- Buitenlandse concurrenten verkopen soms de ingebrachte email adressen via de achterdeur. Wij niet!
- Veel goedkoper dan de bekende concurrenten
Tips voor goede e-mailmarketing
- Stuur maximaal 1 nieuwsbrief per maand. Het versturen van meer nieuwsbrieven wordt als vervelend ervaren.
- Stuur informatie die een ontvanger graag wil lezen, niet die u graag wilt verzenden.
- Houd uw teksten kort en bondig.
- Afbeeldingen in uw nieuwsbrief staan niet alleen leuk, ze geven ook de aanzet tot lezen.
- Zorg voor verschillende linken in uw nieuwsbrief, waardoor ontvangers meer informatie kunnen lezen en u het klikgedrag goed kunt bijhouden.
- Vertel op uw website waarom een bezoeker zich moet aanmelden voor uw nieuwsbrief, bijvoorbeeld door iets te vertellen over de inhoud.
- Gebruik dynamische veldnamen op een originele manier, door ook eens de bedrijfsnaam of de plaatsnaam te gebruiken.